Overslaan naar content

Medewerker Planning

    • Amsterdam
  • € 2.571 - € 4.017 per maand
  • Human Concern Hoofdkantoor

Functieomschrijving

Wij zoeken een doorgewinterde planner, een organisatietalent en een waarachtig mensenmens. Kan jij onze kwetsbare, dappere cliënten een warm welkom en verzorgde ervaring geven tijdens het behandeltraject voor hun eetstoornis? Lees dan verder! Wij zoeken een medewerker planning voor ons gezellige team van tien collega's zorgondersteuning in Amsterdam. 


Wij zijn Human Concern, een gespecialiseerde GGZ instelling voor de behandeling van eetstoornissen die een professionele, wetenschappelijk onderbouwde behandelvisie combineert met een benadering waarin wezenlijk contact, gelijkwaardigheid en zorg vanuit levenservaring centraal staan. Bij Human Concern geloven we in een holistische benadering waarin niet enkel gefocust wordt op de symptomen van de eetstoornis, maar ook veel aandacht is voor de functie van de eetstoornis, de triggers en instandhoudende factoren. Het team van behandelaren bestaat uit psychologen, psychiaters, artsen, diëtisten en therapeuten. We hebben 6 locaties in Nederland.


Als planner ben je de schakel tussen verwijzers, cliënten, naastbetrokkenen en collega's. Bij jou start de behandelervaring van cliënten, jij zet de toon vanaf het eerste contact tijdens het aanmeldingsproces. Als planner (interne titel Medewerker Zorgondersteuning) ben je betrokken bij de planning van alle fases van de behandeling van onze cliënten. Je verwerkt de aanmeldingen en controleert lopende aanmeldingen. Je controleert de volledigheid van het cliëntdossier. Je plant de intakes en de daaropvolgende behandelsessies in bij de behandelaren en stelt daarvan de cliënt op de hoogte. Je onderhoudt contacten met de behandelaren en locatiemanagers bij bijvoorbeeld no shows en ziekte om behandelingen opnieuw in te plannen. 


Net als je collega’s in het team, kun je incidenteel gevraagd worden om in te springen bij de Office (receptie) bij vakantie en ziekte. Dit alles vraagt dus heel wat plan en regeltalent als ook communicatieve en sociale vaardigheden van jou waarmee je jouw collega's weet te ontzorgen. Wij werken met MS Office, Google en Medicore (het elektronisch patiëntendossier). Voor ons e-health programma hebben we een aparte digitale omgeving. Kwaliteit van zorg vind je belangrijk; je draagt hier actief aan bij en levert proactief ideeën aan zodat we elke dag een beetje beter kunnen worden.

Vereisten

Herken jij jezelf hierin?

Om je thuis te voelen in deze rol is het belangrijk dat je iemand bent die stevig staat, overzicht behoudt en flexibel, doelgericht en rustig kan omgaan met de complexe planning van de programma's en betrokken behandelaren. Je schakelt makkelijk met zowel collega's als met cliënten. De communicatiestijl pas je hier naadloos op aan. Is er last-minute iets nodig? - jij blijft rustig, pakt de regie en haalt de zorgen bij collega's weg. Verder vragen wij: 

  • Ervaring met de planning en organisatie rondom intensieve programma's waarin persoonlijk contact en nauwkeurig handelen vereist is;

  • Ervaring met (zorg)registratie processen van cliënten of je weet dit snel eigen te maken;

  • Minimaal een MBO-4 diploma, een HBO opleiding en/of werkniveau is een pré; 

  • Je bent beschikbaar voor 32-36 uur;

  • Sowieso beschikbaar op de woensdag, donderdag en vrijdag.


Wat mag je van ons verwachten?

Wij bieden een betekenisvolle rol waarin je echt een verschil kan maken voor collega's en cliënten. De werkzaamheden zijn zo gevarieerd dat je kan vergeten dat je aan het werk bent. Je krijgt de vrijheid om zaken in te richten zoals jij dat prettig vindt. Er is ruimte om mee te bouwen aan een bijzondere organisatie met waardevolle missie. Je werkt in ons sfeervol ingerichte hoofdkantoor in Amsterdam. Daarnaast ontvang je een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ.

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ;

  • Salariëring afhankelijk van wat je meebrengt: €2.571,- tot €4.017,- (FWG 45) op basis van een werkweek van 36 uur;

  • Een jaarcontract van 32 tot 36 uur per week;

  • Werken vanuit Amsterdam, deels vanuit huis werken is bespreekbaar;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, 166 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, 35 uur aan levensfasebudget (LFB) naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, een jaarlijkse 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en in 2023 een balansbudget van €500 (a.d.h.v. 36u) - dat kan je inzetten voor persoonlijke scholing, vakantie-uren of uitbetaling.

Solliciteer! Lijkt dit je wat? Maak je interesse kenbaar door te solliciteren. Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Dennis Bot via bot@forta.nl en 06-43160757.

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.571 - € 4.017 per maand
Human Concern Hoofdkantoor

of