Medewerker klantcontactcentrum (servicekantoor Zoetermeer)
- Zoetermeer
- € 2.715 - € 3.682 per maand
- impegno Servicekantoor
Functieomschrijving
Functie
Samen met je collega’s geef jij onze klanten per telefoon of mail advies over al onze diensten. Vaak ben jij de eerste persoon waarmee een potentiële klant contact heeft. Op een werkdag ontvangen we veel belletjes, maar bellen we ook binnengekomen aanvragen over onze dienstverlening na. Het is belangrijk dat je in het klantcontact vriendelijk, communicatief en servicegericht bent. Ook vragen van collega’s komen regelmatig bij het klantcontactcentrum terecht. Wanneer jij deze niet kunt beantwoorden, verwijs jij ze door naar de juiste collega. Samen zorgen jullie dat alle (potentiële) klanten en collega’s van de vestigingen goed te woord worden gestaan. Communicatie onderling is belangrijk, dus jullie zoeken gemakkelijk de verbinding met andere afdelingen. Op kantoor gaan gezelligheid en hard werken goed samen. Iedereen wil vooruit, we leren van elkaar en de lijntjes zijn kort.
Taken en verantwoordelijkheden
Het zorgdragen voor de afhandeling van inkomend- en uitgaand telefoonverkeer, mailverkeer, postverwerking ontvangen en doorverwijzen van bezoekers. Het aannemen en afhandelen van de klantvraag conform interne afspraken en procedures en uitvoeren van administratieve werkzaamheden. Tevens verwerkt het KCC de nieuwe aanmeldingen conform interne afspraken en nemen zij screenings af voor betreffende teams.
Inkomend telefoonverkeer afhandelen (van zowel cliënten, verwijzers, collega’s etc).
In- en uitgaande post/email verwerken
Ontvangen van bezoekers
Aannemen en afhandelen van de klantvraag
Het bieden van organisatorische en administratieve ondersteuning
Verwerken van aanmeldingen
Screenings afnemen
Netjes houden van de afdeling
Attenties versturen conform attentiebeleid
Overige werkzaamheden (reserveringen, deelnemen aan Projecten)
Competenties en vaardigheden
Een hart voor de zorg. Want jij vindt het belangrijk dat cliënten alle ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. Natuurlijk pak je graag de telefoon en ben je klantgericht. Helder communiceren vind je belangrijk en doe je graag.
Vereisten
Wat verwachten wij van jou?
Ons ideaalplaatje ziet er verder zo uit:
Enige werkervaring bij een afdeling klantenservice of in een callcenter;
Je woont in de omgeving van Zoetermeer;
Basiskennis van Word, outlook en Excel;
Ervaring met een ticketsysteem is een pré;
Er wordt een VOG opgevraagd (deze kun je declareren).
Aanbod
Natuurlijk mag je iets terugverwachten voor jouw tijd en inzet. Wij bieden jou op basis van een 36-urige werkweek onder meer:
CAO GGZ, o.b.v. 36 uur. Een bruto maandsalaris dat past bij de rol, jouw kennis en ervaring, conform de cao GGZ-functiegroep 40;
Werkdagen in overleg. We zoeken een collega die 28 uur per week wil en kan maken;
Werkzaamheden enkel doordeweeks en tijdens kantoortijden;
Een pensioenregeling, vakantiegeld en volledige reiskostenvergoeding (vanaf 10 km afstand);
Een laptop en telefoon;
Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
Al helemaal overtuigd? Dan stuur je meteen je cv en motivatiebrief toe via het sollicitatieformulier. Die bekijken we binnen 1-3 werkdagen, waarna we hopelijk een gesprek kunnen plannen. Klikt het tijdens het sollicitatiegesprek? Dan voeren we een tweede gesprek. Iedereen enthousiast? Dan worden we collega’s!
Werk je voor een werving- en selectiebureau en wil je ons helpen met het vervullen van deze vacature? Niet nodig! Het impegno-gevoel ervaar je alleen als je direct bij ons solliciteert.
Meer weten?
sollicitatie@impegno.nl
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
of
Hartelijk dank!
Wij hebben jouw gegevens ontvangen. Onze emails verdwijnen soms in de ongewenste mailbox. Hou deze in de gaten!