Overslaan naar content

Frontoffice medewerker in de GGZ

    • Amsterdam
  • € 2.507 - € 3.682 per maand
  • Human Concern Amsterdam

Functieomschrijving

We zoeken een ervaren Frontoffice medewerker. Jij zorgt voor een efficiënte planning van afspraken, ontvangt cliënten gastvrij en zorgt voor een verzorgde uitstraling van de vestiging in Amsterdam. Ben jij in staat om het overzicht te bewaren en alles in goede banen te leiden? Dan komen we graag met je in contact!

Wij zijn Human Concern, een gespecialiseerde GGZ-instelling voor de behandeling van eetstoornissen. Wij combineren een professionele, wetenschappelijk onderbouwde behandelwijze met een benadering die gericht is op echt contact, gelijkwaardigheid en zorg op basis van levenservaring. Bij Human Concern geloven we in een holistische aanpak, waarbij we niet alleen naar de symptomen van de eetstoornis kijken, maar ook naar de rol en functie van de eetstoornis, de triggers en de factoren die de stoornis in stand houden. Ons team bestaat uit psychologen, psychiaters, artsen, diëtisten en therapeuten. Human Concern heeft zes locaties verspreid over Nederland.

Als Frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze organisatie, zowel fysiek op locatie als via e-mail en telefoon. Je verwelkomt cliënten bij hun binnenkomst en zorgt ervoor dat zij zich meteen op hun gemak voelen. Je bent bekend om je empathie, georganiseerde aanpak en vriendelijke uitstraling. Flexibiliteit en rust zijn voor jou vanzelfsprekend, zelfs als de telefoon gaat en de e-mail binnenstroomt. Je beheert de agenda van de behandelaren en zorgt ervoor dat zij bij wijzigingen op tijd geïnformeerd worden. Waar nodig pak je facilitaire taken en administratieve werkzaamheden op. Kwaliteit van zorg staat bij jou hoog in het vaandel; je draagt actief bij aan het verbeteren van onze zorg en komt met proactieve ideeën. Korte communicatielijnen zijn voor jou essentieel, en je stemt af met collega’s van de verschillende vestigingen over lopende zaken en uitdagingen.

Vereisten

Wat mag je van ons verwachten?

  • Alle voorwaarden uit de CAO GGZ; 

  • Een salaris tussen 2507 en 3682 euro per maand; 

  • Een werkomgeving binnen een team met enthousiaste en professionele medewerkers;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Collectiviteitskorting bij je ziektekostenverzekering, pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, 166 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, 35 uur aan levensfasebudget (LFB) naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, een jaarlijkse 8,33% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en tot slot is er een balansbudget van €1000,- per jaar a.d.h.v. 36 urige werkweek. Het balansbudget kan je inzetten voor persoonlijke scholing, vrije dagen of laten uitbetalen.

Wat verwachten wij van jou?

Om je thuis te voelen in deze rol van Frontoffice Medewerker is het belangrijk dat je iemand bent die zich niet omver laat blazen en flexibel, doelgericht en rustig kan omgaan met de drukke en veranderende planning van behandelaren. Je schakelt makkelijk met zowel collega's als met cliënten en leveranciers, je vindt gaatjes in agenda's en moet het weer anders? Geen probleem! Jij blijft rustig en regelt het. Daarnaast heb jij:

  • Een enthousiaste motivatie;

  • Bij voorkeur ervaring met een EPD (elektronisch patiëntendossier) zoals Medicore;

  • De beschikbaarheid om 24 uur per week te werken op woensdag, donderdag en vrijdag;

Solliciteer! Lijkt dit je wat? Maak je interesse kenbaar via de 'reageer' button. Wij kijken uit naar je reactie. Heb je vragen? Neem dan contact op met Nora van Ouwerkerk via ouwerkerk@humanconcern.nl of 06-43265086.

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.507 - € 3.682 per maand
Human Concern Amsterdam

of