Front Office medewerker in de GGZ
- Nijmegen
- € 2.416 - € 3.380 per maand
- Dokter Bosman Nijmegen
Functieomschrijving
Wil jij een belangrijke rol spelen in het creëren van een gastvrije omgeving? Dan is de functie van Front Office medewerker bij Dokter Bosman Nijmegen iets voor jou!
Als Front Office medewerker ben je het eerste gezicht van onze organisatie, zowel op locatie als per mail en telefonisch. Jij ontvangt de cliënten bij binnenkomst en weet als geen ander hoe je hen een welkom en vertrouwd gevoel geeft. Je staat bekend om jouw empathische vermogen, georganiseerde werkwijze en vriendelijke uitstraling. In alle drukte blijf jij flexibel en laat je je niet gek maken. Je bewaakt het overzicht en de rust terwijl de telefoon rinkelt en e-mail binnenstroomt. Je beheert de agenda voor behandelaren, bij wijzigingen informeer je de desbetreffende collega tijdig. Ook volg je overige facilitaire zaken en administratieve werkzaamheden op. Hierbij werk je veel samen met de backoffice medewerker.
Bij Dokter Bosman geloven we in de kracht van een persoonlijke benadering en werken we vanuit de visie van de “psychologie van nu”. Hoewel bij alle cliënten (een vermoeden van) autisme speelt, is de doelgroep zeer gevarieerd en is ons behandelaanbod dan ook heel divers.
Autisme Kenniscentrum in Nederland.
Het Autisme Kenniscentrum, onderdeel van Dokter Bosman, is er voor volwassenen vanaf 18 jaar met (een vermoeden van) een autismespectrumstoornis (ASS) en comorbide problematiek op het gebied van ontwikkelingsstoornissen zoals ADHD, depressie of angst- en persoonlijkheidsproblematiek. Wij vinden het belangrijk om de bevindingen van wetenschappelijk onderzoek over kwaliteit van leven bij ASS in de praktijk toe te passen. Het Autisme Kenniscentrum biedt enkelvoudige of meer complexe diagnostiek en biedt ook behandelmogelijkheden. Hierbij gaat het over het algemeen om kortdurende behandelingen. Deze behandeling heeft altijd een duidelijk doel en een of meer specifieke methodieken.
In Nijmegen hebben wij een fijn team met GZ-psychologen, orthopedagoog-generalist, psychiater en psychologen. We werken nauw, respectvol en niet te vergeten, met veel plezier samen. Ook na werktijd is er tijd voor sociaal contact en ontspanning. Een prettige werksfeer met korte lijntjes en ruimte voor gezelligheid is binnen ons team van groot belang en horen we ook regelmatig terug van onze collega’s. We verwelkomen je dan ook graag om ons team uit te breiden met jouw kennis en gezelligheid.
Wat mag je van ons verwachten?
Je wordt verwelkomd in een hecht en betrokken team. Samen creëren we een veilige werkomgeving waar openheid, zowel persoonlijk als professioneel, van groot belang is. Onze werkomgeving is meer dan alleen een plek om te werken; het is een plek waar we vertrouwen centraal stellen. We geven je de vrijheid om autonoom te werken omdat we er sterk van overtuigd zijn dat dit de kern vormt voor het leveren van de beste zorg. Je maakt deel uit van een platte organisatie en komt te werken in een klein team dat je de ruimte biedt om hoogwaardige zorg te bieden volgens jouw visie. We zien ernaar uit om met jou in gesprek te gaan over jouw verwachtingen.
Arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao GGZ (FWG 35);
Ruimte voor jouw creativiteit, probleemoplossend vermogen en eigen initiatief;
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Collectiviteitskorting bij je ziektekostenverzekering, pensioenopbouw, 166 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, 35 uur aan levensfasebudget (LFB) naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren bij een fulltime dienstverband, een jaarlijkse 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en tot slot is er een balansbudget van €500,- per jaar a.d.h.v. 36 urige werkweek. Het balansbudget kan je inzetten voor persoonlijke scholing, vrije dagen of laten uitbetalen.
Vereisten
Wat verwachten wij van jou?
Om je thuis te voelen in deze rol van Front Office medewerker is het belangrijk dat je iemand bent die zich niet omver laat blazen en flexibel, doelgericht en rustig kan omgaan met de drukke en veranderende planning van behandelaren. Je schakelt makkelijk met zowel collega's als met cliënten en leveranciers, je vindt gaatjes in agenda's en moet het weer anders? Geen probleem! Jij blijft rustig en regelt het. Daarnaast heb jij:
mbo+ werk- en denkniveau;
Een enthousiaste motivatie;
Bij voorkeur ervaring met een EPD (elektronisch patiëntendossier) ;
De beschikbaarheid om 12 uur per week te werken verdeeld over de dinsdag, woensdag en donderdagochtend.
Solliciteer! Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin je op een effectieve en flexibele manier ondersteuning biedt aan cliënten, collega's ? Maak dan je interesse kenbaar via de 'reageer'button. Wij kijken uit naar je reactie. Nora van Ouwerkerk, ouwerkerk@dokterbosman.nl of 06-43265086, Lucienne van den Hoogen, hoogen@dokterbosman.nl of 06-43265089.
- Nijmegen, Gelderland, Nederland
of
Hartelijk dank!
Wij hebben jouw gegevens ontvangen. Onze emails verdwijnen soms in de ongewenste mailbox. Hou deze in de gaten!